måndag 10 mars 2014

Fototriss 251- Hopp

Veckans tema i fototriss är "hopp".
Jag har skaffat Adobe Lightroom 5 och Photoshop CC så ikväll har jag kollat igenom moderskeppets utbildning om Lightroom och försökt redigera lite. Jag har hopp om att lära mig mer om foto och göra mina bilder så fina de kan bli. Jag hoppas även att våren kommer fort och Clifford hoppades på något gott efter söndagens långpromenad :)

Här är min triss för veckan:

 
Knoppar - hopp om våren


Clifford HOPPas på att få något gott :)


Denna bilden har jag redigerat lite - hopp om att lära mig mer om foto


8 kommentarer:

  1. Fina bilder! Vi hoppas alla p att våren ska stanna nu! :)
    PS. Var det du som kommenterade hos mig alldeles nyss??

    SvaraRadera
  2. Varierad o fin triss, speciellt mitten-bilden! Vad roligt att lära sig redigera, jag har funderat på att skaffa lightroom. Har Picasa just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Adobe har ett bra erbjudande fram till 31/3. Slå till! Det är riktigt kul :)

      Radera
  3. Riktigt fina bilder och en fin hund också :)

    SvaraRadera